تهران، ونک، ملاصدرا ، پلاک ۲۰۱
info@eleven-chainstores.ir
۰۹۹۸۱۳۸۱۴۵۹
تماس با ما

بایگانی نوشته‌ها


از داروی گیاهی تا امپراتوری جهانی: داستان شکل‌گیری کوکاکولا

از داروی گیاهی تا امپراتوری جهانی: داستان شکل‌گیری کوکاکولا

کوکاکولا امروز فقط یک نوشیدنی نیست؛ بلکه نمادی از فرهنگ مصرف‌گرایی، نوآوری در بازاریابی و جهانی‌شدن است. اما کمتر کسی می‌داند که این برند افسانه‌ای از دل یک آزمایش ساده در داروخانه‌ای کوچک در آتلانتا متولد شد. داستان شکل‌گیری کوکاکولا داستانی است از آزمون‌و‌خطا، خلاقیت، و دیدگاهی که از یک فرمول دارویی ساده، بزرگ‌ترین شرکت نوشیدنی جهان را ساخت.

توسعه و پویایی اقتصاد با «فرانچایز»؛ مدل تلفیقی و مزیتها

توسعه و پویایی اقتصاد با «فرانچایز»؛ مدل تلفیقی و مزیتها

امیربهادر شمس» فارغ التحصیل حقوق بین الملل در یادداشتی می نویسید: «فرانچایز» سابقه ای دیرینه داشته و مجموعه هایی همانند «KFC» و «مک دونالد» در کشورهای غربی از زمان های دور با اتکا بر این موضوع سعی در توسعه زنجیره خود در حیطه رستوران داری داشته اند. اما در ایران مقوله «فرانچایز» به معنای واقعی چندان قابل مشاهده نیست.

امیربهادر شمس
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای یازده
اطلاعات بیش‌تر
عضویت خبرنامه
عضو خبرنامه ماهانه وب‌سایت شوید و تازه‌ترین نوشته‌ها را در پست الکترونیک خود دریافت کنید.
آدرس پست الکترونیک خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...
بایگانی نوشته‌ها
برچسب‌ها
موردی وجود ندارد.